Fedon88 Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Hei! Jeg har nettop bestilt meg en ny pioneer DEH-4000UB,men når jeg har montert den så får jeg kun en dyb bass tone hører ikke noe av "stemmen"i musikken. Når jeg prøver med to andre spillere fungerer allt som det skal.noen som har peiling på hva som er galt? På forhånd takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Instillinger på spilleren Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedon88 Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Hvilke innstillinger da? jeg har prøvd alle mulige uten å få det til:s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Hvilke innstillinger da? jeg har prøvd alle mulige uten å få det til:s Hei :) Equalizer. Men hvis det ikke fungerer enn dritt nesten..still ned på gainen på forsterkeren eller db forsterkningen. Hva slags forsterker har du til denne subben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedon88 Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 jeg har en planet audio forsterker og en alpine.men skulle ikke lyden være ok når det virker på to andre spillere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Bruker du ekstern forsterker til høgtalerene, so bruker du nok feil utgang på spiller eller du må endre innstillinger på spilleren. Du bruker antagligt subutgangen på spiller. Kan væra at du kan velga om utgangene skal væra sub eller rear. Da må du nok inn i menyen til spilleren og ta vekk LPF (lavpassfilteret) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein1988 Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Bruker du ekstern forsterker til høgtalerene, so bruker du nok feil utgang på spiller eller du må endre innstillinger på spilleren.Du bruker antagligt subutgangen på spiller. Kan væra at du kan velga om utgangene skal væra sub eller rear. Da må du nok inn i menyen til spilleren og ta vekk LPF (lavpassfilteret) Dette er korrekt. Jeg har også pioneer spiller, og der er det tre linjeutganger, sub, front og rear. Regner med du har tatt ut signalet til forsterkeren fra Sub utagangen. Se etter en gang til å velg front eller rear, alt etter hvor du har høyttalere. Siter BMW E36 318i - 1995 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg