Eirik528 Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Den ene xenon-pæren har sluttet å virke. For et par år siden, sviktet denne ved et par anledninger, men kom på igjen etter en kort stund. Siden dette har den fungert prikkfritt, inntil for en uke siden. Kan det være noe annet enn pæren som er gått, f.eks. en sikring? Bør jeg dra innom et merkeverksted for evt. å skifte pære, eller kan jeg gjøre dette selv? Er ikke en "selvmekker", men gjør vanlig vedlikehold på bilen selv. Hilsen Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Her er det sikkert pæren som har gått ja. Du kan klare å kjøpe pæren og skifte dette selv, men om du vil få en mekaniker til å gjøre dette, er jo opp til deg. Obs, prisene på slike pærer er dyre. Regn med ca 1000-2000,- pr stk. (Om dette er orginalt). Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik528 Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Takk for svar. Er det i såfall denne jeg trenger? Xenon Lyspære D2S (Org) XENON LIGHT (D2-S 35W) Er det enkelt å skifte dette selv? Finner ingen ting i instruksjonsboken annet enn at xenon-pærene sjeldent slukker... Hilsen Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Takk for svar. Er det i såfall denne jeg trenger? Xenon Lyspære D2S (Org) XENON LIGHT (D2-S 35W) Er det enkelt å skifte dette selv? Finner ingen ting i instruksjonsboken annet enn at xenon-pærene sjeldent slukker... Hilsen Eirik Det er null stress å bytte pære selv. Du trenger en torx-trekker. Tre skruer så får du ut pæra. Vurdér å bytte begge samtidig så du ikke får fargeforskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik528 Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Det var en feil i linken jeg la inn. Korrekt skal være: Xenon pære Er dette korrekt pære? Hvordan finner jeg evt. ut dette? Vil det være stor forskjell på fargen? De koster jo en liten formue, så hadde vært greit å slippe unna med én. Hilsen Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Det er sjangs for at du kan se forskjell i lyset ja. Ring GS så skal dem finne helt riktig til deg;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg