jontok Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Da prøver vi igjen :) Hei! har en 89-mod. rusthaug 1,8-GL hvor jeg har problemer med vifta. to ganger nå de siste dagene, har radiator-vifta blitt værende på helt til batteriet var flatt. etter siste gang, koblet jeg ut vifta, for å få start på bilen igjen. glemte å koble den på igjen, og merka ikke det før varsellyset begynte å blinke. stoppet, koblet på vifta, ingen reaksjon. fikk tjuv-kobla vifta direkte på batteriet, slik at jeg kom meg hjem. nå ligger vanntempen på ca.118 grader når jeg kjører. er det en termostat som har tatt kvelden? ps: er det noen som har en oversikt over sikringsboksen de kan maile meg? lokket mangla når jeg fikk bilen, så jeg har ingen ide om hva som går til hva... :) mvh jontok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supreme Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 ang. sikringene så står vel det i instruksjonsboka også, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jontok Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 ang. sikringene så står vel det i instruksjonsboka også, eller? fulgte heller ikke med... fikk foresten ordna vifta... måtte bare lufte ut og fylle opp kjølesystemet. -jontok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg