MortenP Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 hei, er det noen i trondheim, eller i nerheten, som kan ta på seg lakkering av en 940 som er ombygd til v90? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hebbelille01 Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Hva slags gass og tråd bør man ha til karosseri sveising? jeg kjøpte et MIG/MAG aperat, jeg har ikke gass på det i dag men bruker en flussfylt tråd, den er ikke noe jeg liker, får ikke til å sveise fint med den. Trenger litt info til gass og tråd. Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/192480-toyota-carina-ii-2-0-gli.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 shera, jeg tar på meg slikt, send meg pm eller ring. 95026105 Erik G Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg