schanke1337 Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Skal ha ny turbo på 740tic`en min, da den gammle er gåen. Lurer på hvor og hva jeg skal spørre etter. Vet jeg har en t3 turbo med intern wg og som er vann og oljeavkjølt. Finnes det bedre alternativer som man får køpt bolt-on for 740? Siter 88 - Volvo 740tic 68 - M6 6x6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Bedre som i større? Da fins det jo masse å velge i T3 med forskjellige trim og T3/04 i ymse utgaver Skal du ha en mer moderne raskere turbo så er jo mitsubishi 16/18/19 T fine alt. men de er ikke bolt on. Nesten men ikke helt :) Og ellers alt du finner av passende turboer med kulelager.. Altså det finnes mye å velge i! Det spørs hva du er ute etter, effektmessig og ikke minst prismessig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg