Volvo_Turbo Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Mener jeg har lest noe på forumet om at det skal gå ann å bygge om den orginale lmm fra ft om til 3" når man skal trimme. har prøvd å søke meg frem til dette igjen men finner det ikke. Evnt om noen har en 3"lmm de skal selge. Og så lurte jeg på om noen vet hvor jeg kan få tak i noen dyser som leverer litt mer enn de som sittter org. på ft. for en ikke allt for dyr penge. Skal til sverige og hente meg en FT motor i morgen og kan ikke vente med å hente ut litt ekstra. det må gjøres før motoren skal inn. Er det forresten vanskelig å bytte chip i styreenhetene selv? så vidt jeg har fått med meg skal det ikke loddes eller noe....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 container14-3.jpg Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg