Gå til innhold

306 Cab problemer

Ranger emnet


Astharoth

Anbefalte innlegg

Hei noen som har noen råd til hva jeg skal se etter når cabrioleten ikke vil opp eller ned automatisk. jeg har en peugeot 306 1.8L når jeg prøver å åpne eller lukke cabrioleten automatisk hører jeg kun et klikk men ingen ting skjer. har prøvd å sette strøm kun på pumpen og den sviver men får ikke noen effekt på caben dvs. den verken åpner eller lukker seg. trenger hjelp til å finne ut hva som er gale. tnoen som har hatt lignene problemer som kansje kan hjelpe?

 

M.V.H

 

Astharoth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket nivået på hydraulikkoljen ? Har du sjekket at den ikke lekker i slangene noe sted ?

 

Kan hende at du bare må åpne den manuelt, lukke den igjen (husk å sette på spennene) og la den stå i 5 min for å nullstille seg. Du vet hvordan man åpner og lukke den manuelt ikke sant.... Hvis ikke så er det bare å spørre !

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket nivået på hydraulikkoljen ? Har du sjekket at den ikke lekker i slangene noe sted ?

 

Kan hende at du bare må åpne den manuelt, lukke den igjen (husk å sette på spennene) og la den stå i 5 min for å nullstille seg. Du vet hvordan man åpner og lukke den manuelt ikke sant.... Hvis ikke så er det bare å spørre !Quote

 

Hei takk for tipset har prøvd å åpne og lukke den mauelt et par ganger for å nullstille den men det funket ikke men skal sjekke hydraulikkoljen og slangene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket nivået på hydraulikkoljen ? Har du sjekket at den ikke lekker i slangene noe sted ?

 

Kan hende at du bare må åpne den manuelt, lukke den igjen (husk å sette på spennene) og la den stå i 5 min for å nullstille seg. Du vet hvordan man åpner og lukke den manuelt ikke sant.... Hvis ikke så er det bare å spørre !Quote

 

Hei takk for tipset har prøvd å åpne og lukke den mauelt et par ganger for å nullstille den men det funket ikke men skal sjekke hydraulikkoljen og slangene

 

Du må huske å la den stå uten nøkkelen i tenningen, og den mutteren du vrir på for å få åpnet rommet der taket legger seg MÅ du sette til å være låst. Hvis du forstår hva jeg mener med det.... Skal finne et bilde for å være sikker.

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du må huske å la den stå uten nøkkelen i tenningen, og den mutteren du vrir på for å få åpnet rommet der taket legger seg MÅ du sette til å være låst. Hvis du forstår hva jeg mener med det.... Skal finne et bilde for å være sikker.

hydraulik ojlen er ok og det funker ikke å nullstille cabrioleten. tror kansje det kan være en sikring eller pumpen som er gåen. noen sikringer som jeg bør være obs på som kansje er litt gjemt og vanskelige å finne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår