RS-Turbo Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 jaja, men det er jo bare å skifte pærer^^ Du har PM!:) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Xenon ankommet Lenangen!!! men jeg er i Tromsø så må nokk "hjem" i helgen så jeg får sett på det, gjikk rett gjennom tollen uten problemer :) Blir å vente med å montere til jeg har fått meg nye lykter med linselys! trenger ikke lys på denne årstiden uansett, er jo lyst hele døgnet så jeg klarer nokk å vente :) Bilder vill bli tatt ved montering :) Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 <embed src="http://img.photobucket.com/albums/v13/favorieten/car-clocks/opel.swf" width="200" height="200" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed> Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Akkurat bytta dekk til 225.45.17 så nå subber den hvis jeg har tung balast baki. Skal få lagt ut et bilde:) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 fikk tak i noe brukte 17" felger igår! har kromma grilln med noe krom spray fra biltema, ble ganske bra i grunn.. Bilder av felg å grill kommer, har litt tull med nette her nå :/ Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clawhammer Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 i min vectra b så subber det med 215.40.17" uten annen ballast en subben baki.. så tror jeg må ha nye dempere å fjerer Siter Lexus is200 TTE Opel Vactra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Ene felgen, blir nødt til å pusse de å lakere de! alle fire! Under construction!!! Ferdig på bil :) Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Fin grill du har fått lakket! Emblemfri grill neste gang?;) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 ja vi får se på d:) Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Har sett deg ett par ganger i byen nå. Må si du har en pen, vedlikeholdt lakk på bilen... Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Har sett deg ett par ganger i byen nå. Må si du har en pen, vedlikeholdt lakk på bilen... Det er etter øyet som ser, har noe rustflekker, men ikke mer en normalt. å noe røde striper rett bak i overkant høyre bakdør, skulle vistnokk ha sklidd inne i en konteiner sa han jeg kjøpte den oss... Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Henta nye "sko" idag :) Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Da var nye angeleyes bestilt, det ble sorte lykter fra FK! Har også fått meg helt ombyggingssett for alle lysene i kupèen, allt blir blått, får se når jeg gidder begynne å skifte de :/ men bilder kommer... Har fått skiftet allt av foringer bak på bilen da disse var "endel" slitt... Lakket lister rundt om bilen i bilens farge (Bilder kommer) Montert Xenon i ALLT forran på bilen! (ska se til å få lastet opp litt bilder...) Montert nytt annlegg... Og til slutt nye bremseklosser rundt om skal skiftes, de er bestilt... Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dragonfire Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 denne må jeg følge med på,kanskje det går an å få litt inspirasjon:) har du noen bilder eller linker til hvordan det ser ut med de blå interiørlysene? hadde vært morro å sett hvordan det ser ut:) Siter Opel Vectra stv. 1.6 16V http://www.bilforumet.no/prosjektforum/203077-opel-vectra-stv-langtidsprosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 denne må jeg følge med på,kanskje det går an å få litt inspirasjon:) har du noen bilder eller linker til hvordan det ser ut med de blå interiørlysene? hadde vært morro å sett hvordan det ser ut:) Prøv å se nedover her... http://www.bilforumet.no/vectra/122994-johnsens-vectra-b-8.html Side 8... Men tror han brukte xenon hvite leds... Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg