phoen|x Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 kjipt for oss som bor i midtnorge da Enda kjipere for oss som bor i nord-norge da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollibompa Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 drit kjipt for oss på østlandet da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnsen90 Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 må få prøvd å dratt igang noe ass:D hadde vært veldig moro:) Valg av sted kan tjene noen og være til misnøye for andre. Prøve å finne et sentralt sted så alle kan/må dra ca like langt;D Jeg stiller med musikk;D Har satt i nice anlegg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 kan også stille med anlegg ;) vekker denne tråden igjen jeg, kunne jo vært moro :) Bor i Arendal, men har jo svigers i særp så ekke noe pes å arrangere noe der, eller Oslo.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_focus_ Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 hadde vært ålreit med et treff.. men når vi bor så spredt så blir det slik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjasken Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 heilt eni:P hatt lappen snart 2 uker,, så nå vil eg treffe andre focus fans og dele ideèr:D pluss sikkert mange fine focuser her:) stemmer for treff til summeren!! kristiansand elr no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseTheDude Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Må vi få til. Bytta ut gamletralla med svart 07 titanium stasjonsvogn jeg så. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^ Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Jeg tar meg nok en tur også, hvis det ikke blir alt for langt unna. Regner med du sier ifra Lasse ? :P Siter Kjører: Ford Focus Titanium 08' Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84' X: Ford Sierra 2.0 89' X: Audi A4 2.0 01' X: Ford Sierra CLX 2.0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Kan en polo / elise eier og komme om en har tid til overs eller? :P Har kjørt noen focuser, og dem er atirge biler, gliser bredt hver gang jeg kjører en. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg