lroedal Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Som topic sier er det veldig trangt bak min enkeltdin-spiller. Får kun dyttet spilleren halvveis inn, da den har mange tilkoplinger på baksiden. Noen smart løsning på dette? Jeg la forøvrig merke til et plastdeksel med en liten utstikker i veggen bak spilleren, kan jeg slipe vekk denne for å få plass? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 hvilken bil er det snakk om? årsmodell? typer spiller? trenger litt info her.. ;) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Kutt og slip. Ofte eneste løsning. I Accorden dama hadde før, klarer jeg rett å slett ikke å se hvordan spilleren skulle passe inn med alle filtrene osv som satt på. Så... kutt og slip. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 eller bare prøv å dytt kablene som er bak spilleren ned og bak de andre komponentene i midt konsollen. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Er snakk om en Polo 6n, 97mod :) Spilleren er en Dual XDVD8181, men gjaldt samme for en JVC KD-SHX851, og sannsynligvis alle andre spillere med moderat med inn-/utganger... :) Koster det mye for en slik dremel da? Vil tro at det blir eneste enkle løsning for å få fjernet plasten på innsiden, uten å måtte ta av hele dekselet m/ varme osv. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 får kjøpt originale Dremel og ein billigare type dremel (sikkert like bra) hos Class Ohlson. De har forskjellige fres og tilbehør til dremel og. lykke til :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg