745Turbovogn Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Da blir det et lite prosjekt på arbeidsbilen. Har mange planer,men får se om det blir noe bra :idea: Bilen er en caddy tdi 2005 mod med det meste av utstyr :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Det som har blitt gjort så langt er montert justerbart senkesett fra kw og fått inn noe stereo. 2x10" og spiller fra pioneer:thumb ikke senk på bildet ! Kan legge inn noen bilder fra bygginga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Gjør det, morsom bil å bygge noe ut av:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 nye baklykter , fjerne alle emblemene og merkenavn på bilen =) nye sidespeil , frontlykter , og for guds skyld ta av dem extralysene =p Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Gjør det, morsom bil å bygge noe ut av:) Ja blir noe spesielt når man bygger caddy. Er jo ikke den vanligste bilen å bygge på, men jeg er ikke den første, så har fått bra med inspirasjon fra andre prosjekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 nye baklykter , fjerne alle emblemene og merkenavn på bilen =) nye sidespeil , frontlykter , og for guds skyld ta av dem extralysene =p Nye baklykter? Trodde ikke det var noen andre typer jeg? De er jo ikke så stygge heller. Skal få til 5W/21W i tåkelysene så blir de bra;) Emblemee bak er fjerna nå:D og blir tauran sportsgrill etterhvert:D Har fått tak i engelsk høyre speil så de skal bli like:D vet de er stooore men, skal jo se bakover også;) Xenon extralysene er tatt av:( har vurderte orginale xenon lykter, men det blir mye billigere å bygge om de jeg har:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rochmann Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Hvor kjøpte du det engelske høyrespeilet? Det har irritert meg siden jeg fikk min caddy, så det vil jeg og ha.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Noen bilder fra monteringa av senkesettet. bakakslingen løsnet Montert justerbare braketter til bladfjæra bak og fjæra settes på igjen under akslingen;)demperne ble også bytta! Gammel og ny fjær :D Caddy'n ble senka ca 45 forann og 50 bak. Dette var max for å få det godkjent i vognkortet. Som såklart er gjort;) Ligger i vater på millimeteren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Hvor kjøpte du det engelske høyrespeilet?Det har irritert meg siden jeg fikk min caddy, så det vil jeg og ha.... Ja ser veldig dumt ut når det er så stor forskjell på de. Kjøpte speilet på møller:uhhmmwhat?: sammen med grunna fenderlister og "håndtaket" på bakdøra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rochmann Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Ok. Da skal jeg ringe og få bestillt ett speil jeg og gitt! Ett helvete å rygge etter det speilet ihvertfall... ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Noen bilder fra stereo bygginga. Mangler ramma som skal være rundt forsterker glasset. Har ikke fått hentet den fra lakkeringa enda.. Laget hull i veggen :D Kassene limt og skrudd til veggen :D Ble portet kasser denne gangen.. Elementene montert og har satt inn sotet glass forann forsterker kassa:D men mangler ramma rundt. Blir ca lik som "ramma" rundt subbene! Satt inn 2 kraftige grønne neonrør inne ved siden av fusion forsterkeren:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rochmann Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Dette her blir jo skitbra! Hadde ikke jeg hatt full innredning baki, så hadde det nok blitt noe lignende på caddyen jeg har... Men når man kjører service, og må ha ett "rullende" verksted, så blir det ikke så mye plass til morro... :doh Hva er det du skal putte inn av stereo snacks da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Dette her blir jo skitbra! Hadde ikke jeg hatt full innredning baki, så hadde det nok blitt noe lignende på caddyen jeg har...Men når man kjører service, og må ha ett "rullende" verksted, så blir det ikke så mye plass til morro... :doh Hva er det du skal putte inn av stereo snacks da? Jauda:thumb Ble bra trøkk i bilen nå :D Skulle egentlig ha meg innredning baki jeg også, men må prioritere vettu:D hehe.. Neida har jo igjen mye plass enda. Hver kasse tror jeg ble 37l og forsterker imellom så tar ikke mye plass! Blir ikke noe mer stereo med det første tror jeg. Jeg ble også imponert over de orginale høytalerne! men vil tro de byttes ut om ikke så lenge :D Så har jeg bytta ut den stygge 2DIN spilleren med en pioneer AVH-P5900DVD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rochmann Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Forresten... Var det mye jobb å bytte høyrespeilet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Forresten... Var det mye jobb å bytte høyrespeilet? Skal ikke være det. Har ikke satt det på enda jeg. Er inne til lakk. Håper på i løpet av uka, men venter på noe deler som jeg aldri får .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg