Stensethracing Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 noen som kan hjelpe meg her? Golfen har starta å fuske på tomgang, virker som den ikke får nok bensin eller noe... omdreinningene synker under 800, så dør den ut. er ikke coilen fordi den bytta jeg for ikke så lenge siden:P Siter I´d rather push my vw than drive a mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 en kompis hadde akkurat samme problem me en merce...han måtte bytte et relé til hjernen...kan jo være noe å sjekke ut.. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfie96 Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Nå vet jeg ikke om du har innsprøytning eller forgasser, men jeg hadde samme problem, og da var det gasspjeldet som var gåent. Noen sier det holder å rense det, ikke vet jeg men det ble bytta på et verksted. Kostet 3500 for nytt gasspjeld! Siter Why didn't you fix it when you knew that was the problem? En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stensethracing Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 hmm, puttet på injection trim her om dagen for å rense opp litt. intil nå har det hjulpet hverfall.. Siter I´d rather push my vw than drive a mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg