Gå til innhold

tåkelys til R-Frame fangeren

Ranger emnet


Zimmern86

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
Fikk du tak i på mekonomen jeg sliter med det samme skjønner du? fant dem ikke der alikavell....? har du funnet?

 

har funnet, bsbildeler har, koster 2800,- for grøftelysene! de er bestilt, men har nå ventet på fangeren,lysene og grillen i snart 4 uka! ting tar tid:S

_________________________________

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet, bsbildeler har, koster 2800,- for grøftelysene! de er bestilt, men har nå ventet på fangeren,lysene og grillen i snart 4 uka! ting tar tid:S

 

Okei rart da fordi mine kom ganske raskt gikk såvidt 3 uker men men..

helsikken 2800 for bare lysene? veldig dyrt.. kordan gjør du det med bryter og ledningsnettet opp til dashbordet da? jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp her.. fant noen Tåkelykter med ledningsnett her på Ebay Er det noen som kan vær så snill finne ut om disse vil passe på Rieger Singelframe Fangeren

 

Link:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-08-AUDI-A3-FOG-LIGHTS-a-3-driving-lamps-lamp-hid-b_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33709QQihZ008QQitemZ180243441974QQrdZ1QQsspagenameZWDVW#ShippingPayment

 

Takker utrolig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei rart da fordi mine kom ganske raskt gikk såvidt 3 uker men men..

helsikken 2800 for bare lysene? veldig dyrt.. kordan gjør du det med bryter og ledningsnettet opp til dashbordet da? jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det...

 

Det er faktisk lagt opp ledninger til grøftelys på bila mi, så da slipper jeg å gjøre noe.

Trenger ikke å lage noe bryter til den, koble den opp mot ledningen som går til parklys, tjuvkoble bare. bare å finni oversikt papir over elektronikken t audien din. (møller)

_________________________________

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noen som har montert rieger frame fangeren her?

Bygger den lengre ned enn orginale framfangeren? såfall hvor mye?

 

Jeg skal montere den idag og den bygger en god del mer ned ja... kan ta og måle viss du vil så gi deg en tilbake melding:) men ikke dumt og koble lysene til parklys ja.. :) takk iallfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva betaler du for å lakkere fangeren? i ABS plast?

 

Har en kar som gjør det "under bordet" betaler vel 2000 kr men spurte andre steder og der måtte jeg ut med 3000 4000 lapper så er veldig forskjellig fra sted til sted og om fangeren er klar for lakkering eller om den må slipes ned litt og grunnes noen steder fordi det er for mangen riper på den ifra fabrikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår