dodge88 Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 hei Jeg Lurte på om det er noen som har no forslag hvor man kan eventuelt montere Turbotrykks-måler i en Audi a4 2002 Modæll?;) førr i a stolpen er det jo airbag å på dasbortet har jeg ikke så lyst å borre noe hull :/ så komm med ideer å forslag? :D Eventuelt Bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Synd ingen har svar her jeg, flere som lurer på dette... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Jeg har hørt om folk som har montert turbotrykksmåler i luftdysen over radioen. Har dessverre ingen bilder. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Jupps Hålpå å Monter så venter Bare på selve Målern :) enn må karnse være den første (A) så kan se om jeg får tatt noen bilder å vise till andre ;) http://www.ecstuning.com/images/front_page/gauge-pod-homepage.jpg Dær er det en sån For målere i luftdysene men hvor får man Kjøpt deg? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimljo Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 det hadde vært ok å vite hvor man får tak i sånn, for det var jævli bra å se på. Er lite gira på å ødelegge inventaret i bilen for en måler, men denne var faen meg genial Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Jupps :D Dæ e Mi mening Å :D så er det bare å vente på å få Vite om Hvor man kan få kjøpt slike :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Audi B6 A4 Quattro 1.8T Interior Gauges Her får man jo kjøpt de, men hva blir den prisen i norske? håper jeg ganget med feil tall, for det ble dyrt hehe... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 kan stæmm dæ :/ Kåsta 700kr +frakt frakta e sikkert ikke så dyyr :P mene sku ønska di hadde det i norge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Frakten fra ECStuning er dyyyyr!! Jeg skulle bestille noe der fra, men frakten ble på nærmere tusen kroner! Ordren ble aldri fullført. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 ahh såpass :/ ikke til å anbefale da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Bumper denne, da jeg er på utkikk etter slik holder selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Jah tur det er mange såm venter i spenning e jo en mulihet å få laget noe å montere den under varmaparatet eller for di som har 2din spiller, å bare få satt i 1din spiller å montere måleran under spillern ;) mene problemet ligger jo for di som har 1din spællan ;/ (A) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Jah då ha eg endeli fått montert Turbotrykksmåler i biln min :D et reint HELVETT å monter. men vart bra til slutt, skal se om jeg får montert den litt anderledes sånn at det ser litt bedre ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Mine ligger å flyter der askebegeret skal være akkurat nå. Skal få til en litt mere permanent løsning, men blir vel ikke før over helga.. Dette er hvertfall den eneste plasseringen som ser bra ut i A4 imho. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg