chrien Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 girkassen i min vectra b 96 mod. må skiftes, og jeg trenger hjelp til å finne ut hvilken girkasse jeg trenger? jeg har en girkasse fra en vectra A (95mod) som jeg har sett som en mulighet, men lurer derfor på om noen vet om jeg kan bruke denne i min vectra B? det begynner å haste siden jeg vil ha bilen i stand til sommeren, så takker for alle svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Er kjekt å vite om det er en 1,6 eller 1,8 eller 2,0 da... Men tviler på at de girkassene der passer sånn uten videre... Gå inn på Opel Vectra B bildeler og bilutstyr - rabatt nettbutikk Opeldeler Vectradeler! og trykk dele kataloger og trykk deg frem til "Gear - Drivverk - Aksling" Der får du opp noen brukte kasser... Håper du får den på veien til sommeren da.. Holder på med samma bil som skal være klar før juni. Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrien Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 takker for svar! begge bilene jeg har er vectra 2.0L. vectra B 2,0 og vectra A 2,0 på opel-deler finnest det flere kasse, F17, F18 osv. jeg skjønner desverre ikke hva forskjellen er, og hvilken jeg trenger. Når min lokale Opel-forhandler ikke kunne svare meg på om den gearkassen jeg har passer så ser det dårlig ut med å få fikset dette i nærmeste fremtid. det jeg må finne ut er om når Opel skiftet karosseri på 96 modellene, om de også skiftet ut hele driverket med nye deler også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg