tords0905 Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Hei, har nå sånn ca 200 whp og lurer på hva jeg trenger for å få denne godkjent hos biltilsynet? Noen som kan hjelpe meg? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Hva er poenget egentlig? Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Det som trengs er: - TÜV-papirer på trimmingen - kvittering for betalt effektavgift på økningen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tords0905 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Altsa jeg kommer jo til å dra til BT for å regge bilen da den nå står uten skilter. På BT kommer de garantert til å se at motoren er endret på, og eneste jeg har TUV på akkurat nå er senkesettet til bilen :/ Poenget er om jeg ender i en forsikringssak er det kjipt å sitte igjen med ingenting da jeg hadde større motor enn det jeg skulle ha? Hvor betaler jeg effektavgiften på økningen? takk for alle svar hittill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Altsa jeg kommer jo til å dra til BT for å regge bilen da den nå står uten skilter. På BT kommer de garantert til å se at motoren er endret på, og eneste jeg har TUV på akkurat nå er senkesettet til bilen :/ Poenget er om jeg ender i en forsikringssak er det kjipt å sitte igjen med ingenting da jeg hadde større motor enn det jeg skulle ha? Hvor betaler jeg effektavgiften på økningen? takk for alle svar hittill hvis man har bil som er over 10 år trenger man vel ikke betale for effektøkning, men hvis den er bare chippet så ser de vel ikke det på bt:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg