BoraMan Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Skal kjøpe meg en DA-polermaskin, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Noen som kan hjelpe? Må være å skaffe i Norge. Gidder ikke det derre utenlandskjøp-greiene :) Er denne noe særlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 CO og Biltema maskinen er helt grei til og begynne med, husk og kjøp ordentlige pads (cyclo fra f.eks ScandicShine). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Mitt intrykk er at disse maskinene ikke er sterke nok til korrigering/fjerning av swirls. Derfor har mange endt opp med å kjøpe en ny og kraftigere maskin nokså fort. Tror derfor det er bedre og gå rett på en kvalitetsmaskin som PC7424, UDM, flex, eller Meguiars G220EU. Utenlandskjøp trenger ikke nødvendigvis være noe mere stress enn kjøp i Norge. Bestiller selv varer fra theultimatefinish.co.uk og de sender til Norge i løpet av fem dager. Betaler oppkrav på mva. og resten av ordren betaler jeg med visa når jeg handler. Sparer mange tusen på å gjøre det på den måten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Mitt intrykk er at disse maskinene ikke er sterke nok til korrigering/fjerning av swirls. Derfor har mange endt opp med å kjøpe en ny og kraftigere maskin nokså fort. Tror derfor det er bedre og gå rett på en kvalitetsmaskin som PC7424, UDM, flex, eller Meguiars G220EU. Utenlandskjøp trenger ikke nødvendigvis være noe mere stress enn kjøp i Norge. Bestiller selv varer fra theultimatefinish.co.uk og de sender til Norge i løpet av fem dager. Betaler oppkrav på mva. og resten av ordren betaler jeg med visa når jeg handler. Sparer mange tusen på å gjøre det på den måten. Hvis man kjøper Meguiars G220EU fra den siden du handler fra, passer den rett i strømkontakten her hjemme da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Jepp, du kjøper deg bare en reiseadapter(60 på clasern) eller bytter plugg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Jøss, blir ikke sååååå dyr da gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 This one: Clas Ohlson Internettbutikk - Alt for en enklere hverdag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 This one: Clas Ohlson Internettbutikk - Alt for en enklere hverdag ? Korrekt:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg