sInnzYk Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Hei, har et problem med en 92mod Golf GTD, speedometeret vil ikke funke.. har sjekka føleren i motor rommet og loddinger... noe annet det kan være? turteller og klokke fungerer! Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyrkia007 Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 sikringen?? Siter 9x golf 3 1.8 gt/tdk 1x celica 98 mod 1.8 15 x corolla e9 1.3/1.6 xli 1x vw polo 2002 1.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 sikringen?? hvor sitter den? der alle andre er? nummer på den? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 hvor sitter den? der alle andre er? nummer på den? :) har du elektronisk speedometer? hvis det så sitter det en føler på girkassa som sviver på akslingene. og den er jævli fisefin! Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 har du elektronisk speedometer? hvis det så sitter det en føler på girkassa som sviver på akslingene. og den er jævli fisefin! okei, er ikke den samme føleren som jeg har sett på? men mener at den ikke satt på girkassa.. ? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 takker :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 er det sånn føler på alle? mener den jeg hadde ut var lenger fram. Men skal få sjekket det i morgen. Er vel ikke 2 følere som går på speedoen? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 jeg er ikke sikker, jeg fikk høre at jeg hadde en tysk bilutgave. det som er veldig snodig med min bil er at den har luftmengdemåler. har din det? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 sånn ser føleren ut. den siste delen på føleren var ganske slitt på min bil. den er laget av plastikk merkelignok.. skal lage en DIY om hvordan man bytter føler litt seinere Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 har fått sjekka føleren og speedometeret nå! men er ingen feil med dem! da er det vel bare ledningsnettet igjen? eller er det noen som har noen andre forslag? Hjelp?! :s Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 har fått sjekka føleren og speedometeret nå! men er ingen feil med dem! da er det vel bare ledningsnettet igjen? eller er det noen som har noen andre forslag? Hjelp?! :s jepp, mitt speedometer funker ikke heller etter jeg byttet speedoføleren. tok ut speedometeret idag og åpnet det for og se om noen av resistansene var blitt gravide, men det var de ikke. alt så helt fint ut. men når jeg selv slår på dashen, kommer speedometeret av og til. gud vet hva som er galt. men tipper hele boksen må byttes. Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 men hvordan fikk du sjekket ut speedometeret ditt? byttet med en annen golf eller? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 jepp, mitt speedometer funker ikke heller etter jeg byttet speedoføleren. tok ut speedometeret idag og åpnet det for og se om noen av resistansene var blitt gravide, men det var de ikke. alt så helt fint ut. men når jeg selv slår på dashen, kommer speedometeret av og til. gud vet hva som er galt. men tipper hele boksen må byttes. har prøvd boksen min i en annen bil og da funka den, så har fått utelukket det problemet.. så da er det vel ikke mer igjen enn ledningsnettet.. huff Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 ugg, det for møller ta hvis det er noe sånn på min hehe :P orker ikke begynne å skifte ledninger. edit: har testet litt nå, og speedometeret 0 stiller seg hvis jeg drar den opp til feks 20km, så virker som det fungerer.Plutselig når jeg satt det tilbake igjen så fungerte det =S skulle bare skru alt på plass kjørte litt også var det nede på 0 igjen :S Bentley Publishers Technical Discussion Boards Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg