#BMW# Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Hei Ønsker å kjøpe ny politiradio,ifra usa. Og lurer på Hvordan finne ut om politiradioen tar inn det nye digitale systemet? Mvh, Tor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Såvidt jeg vet er vel en av fordelene med å gå over til digitalt samband at det kan krypteres. Og da er det bare radioene til politiet som kan dekryptere signalet (ideelt sett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 har de ikke fått samband som går over MRR nett? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 så hvis jeg får tak i en ny type politiradio, og kjenner en som krypterer disse som yrke, så kommer jeg inn på sambandet? hvordan ser forresten den nye typen ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
#BMW# Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 så hvis jeg får tak i en ny type politiradio, og kjenner en som krypterer disse som yrke, så kommer jeg inn på sambandet? hvordan ser forresten den nye typen ut? ScanBoston Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
#BMW# Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Melding ifra dittvalg.no Politiets nye tetra-nett skulle være klart i 2005. Så ble ny dato satt i 2007. Nå er det blitt lovt ferdig innen utgangen av 2011. Utsettes og utsettes. Hvis det noen gang skulle bli en realitet, så vil ikke dagens politiradiomodeller kunne avlytte nettet lengre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
#BMW# Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 NRK.. Politiet krever nytt samband - Innenriks - NRK Nyheter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
#BMW# Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Melding ifra en forhandler.. Siemens har fått i oppdrag å etablere dette nye systemet. I kontrakten med staten står det på nettet at dette skal være klart i løpet av 2011. Men som tidligere nevnt, alle tidligere tidsfrister er overskredet med flere år. Så ingen vet nøyaktig når et eventuelt nytt nett er oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Det gamle nettet er da aldeles til stede enda det.. Hører på politiradioen hele tida når jeg kjører bil jeg. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
#BMW# Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Det gamle nettet er da aldeles til stede enda det..Hører på politiradioen hele tida når jeg kjører bil jeg. Jada. vet det... Det varer nokk ikke lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg