Torak Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Er du SIKKER på dette? onfiredevi Skulle gjerne se deg dokumentere disse påstandende. Ifølge bladet "MOTOR", som jeg vil påstå er et ganske så seriøst blad, så stemmer det at Volvo er sikrere enn en like gammel Toyota i samme sjanger. Jeg bryr meg ikke. Hadde kun Volvo pga. bakhjulstrekk og turbo samt. at det er gooood tilgang på billige, brukte deler. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Ifølge bladet "MOTOR", som jeg vil påstå er et ganske så seriøst blad, så stemmer det at Volvo er sikrere enn en like gammel Toyota i samme sjanger. Jeg bryr meg ikke. Hadde kun Volvo pga. bakhjulstrekk og turbo samt. at det er gooood tilgang på billige, brukte deler. Nå var det faktisk PRIS, som var sammenligningsgrunnlag i posten jeg svarte på, IKKE ALDER. Du får faktisk en nyere Toyota for 15000 enn en Volvo, om kravet er en hel og pen bil som ikke er sønderskrudd av en 15åring m FK caps som lengter etter lappen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg