emilhetty Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Veit at det må loddes inn formostand til dysene på lh 2.4 ledningsnette hvis det skal brukes grønne dyser, og da lurte jeg på om det var noen som viste hvor stor denne motstanden var? Og om det er noe spesiel høyeffektsmotstand? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Veit at det må loddes inn formostand til dysene på lh 2.4 ledningsnette hvis det skal brukes grønne dyser, og da lurte jeg på om det var noen som viste hvor stor denne motstanden var? Og om det er noe spesiel høyeffektsmotstand? 6.8ohm mener jeg de var på. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Jau, mener det sjøl og. Elfa har vel motstander som passer. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Var 6,8 ja, det sto i den guiden fra f-fk/ft. Har sett i den mange ganger, men kan aldri huske at jeg har sett det. Tror jeg må få sjekka synet jeg :P Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Det er ikmke vanlige motstander Emil. De må være høyeffekts, på 55w eller hva faan det er! Er noen store klumper i allefall! 4x1x1cm eller noe sånnt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Jepp, de må tåle litt effekt! :P Ikke de små du bruker i kretskort. Heh. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 den ser sånn ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Og her er formotstandene fra ELFA (gullfargede dingser, oppe i høyre hjørne). Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg