Gå til innhold

omega 3000:D

Ranger emnet


danieljohans

Anbefalte innlegg

har en 3000 3,0l 24v. er vell så og si org, har et k&n filter men vurderer og putte in turbo intercooler(har en liggende).

skal vell lakke'n og bytte bakluke og blir vell et par nye rims og noe senke sett mulig det blir poly foringer og sperret diff!!

 

DSC00203.jpg[/img]

-------> MVH Daniel <---------

 

Nissan Silvia s13 (sr20det)

 

Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ødelegger jo diffen med å sveise den..

samt att diffen på 3000 er jo perfekt til leiking som den er...

c30se er vel heller ikke noe drømme motor bygge turbo på..

For å få mer effekt ville jeg rivi av den elendige orginale spruten i første omgang jeg å kasta på en datasprut..

da har du brått 240hk+ bare der.

samt mulig noe andre kammer. så har du 250-260.

Skal du bygge turbo på den blir det fort dyrt om du har tenkt det skal holde..

Samt att suge hester er mye tøffere enn sotvifte hk.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig med deg Bambi, sugehester er mye tøffere en sotvifte ponnier. Men trenger ikke bli så dyrt med turbo. Men skal du ha turbo er det også lurt med sprut :) Så hadde investert i en god datasprut uansett,

 

Manuel kasse på bilen din eller?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ødelegger jo diffen med å sveise den..

samt att diffen på 3000 er jo perfekt til leiking som den er...

c30se er vel heller ikke noe drømme motor bygge turbo på..

For å få mer effekt ville jeg rivi av den elendige orginale spruten i første omgang jeg å kasta på en datasprut..

da har du brått 240hk+ bare der.

samt mulig noe andre kammer. så har du 250-260.

Skal du bygge turbo på den blir det fort dyrt om du har tenkt det skal holde..

Samt att suge hester er mye tøffere enn sotvifte hk.

 

blir jo datasprut og turbo!! får jo bedre effekt av og ha trubo mata motor!!

-------> MVH Daniel <---------

 

Nissan Silvia s13 (sr20det)

 

Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo på en 24v er null stress og kjøre med .. Tåler helt greit og kjøres på 0,65 bar :) ca 300 hk :) Og tar du deg råd til pianotråd og datasprut så kan du kjøre på 1,0 kg og ca450 hk ..

81' Rekord E1 2,2i - Spiker

86' Rekord E2 2,6i - Solgt !!

78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt

99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår