acoupe Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 hei, Jeg vil space ut felgene på skodaen. Tenkte på rundt 15-25mm. Jeg må vel da ha lengre bolter ikke sant? Hva ligger sånn ca prisen på for lengre bolter? og hvor anbefales det å kjøpe? Og hvor mange mm breie spacere kan jeg ha og fremdeles bruke de orginale boltene? mvh stian :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Har du 5mm spacere, trenger du vanligvis ikkje lengre bolter. Det finnes vel mange nettsider for vw (eg rekner med at boltene dine er lik dei som er på Audi, Golf osv). Er det ingen som svarer her, får du ta ein tur innom vw-forumet. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 H&R har spacere, ligger på ca 2000,- for 2 spacere med bolter. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg