thingbø Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Jeg har to Rockford Fosgate T1693C 6x9 høytalere, og kunne tenke meg litt mer trøkk i bilen. Jeg bruker en Sony Xplod CDX-GT410U spiller. Har noen et forslag om en (veldig billig) forsterker som kunne være grei til disse høytalerne? Er det lurt å kjøpe en forsterker som gjør det mulig å putte i en sub etter hvert dersom jeg ikke får nok lyd med bare forsterkeren og 6x9 erne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 har du en Torshov butikk i nærheten så dra innom å sjekk A/D/S sine forsterkere. de er knall til en god pris Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thingbø Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Er Torshov en lignende butikk som biltema og clas Ohlsson? Er en forsterker fra Biltema god nok? I tilfelle, hvor stor bør den være da? Høytalerne mine er på 110 W rms... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Er Torshov en lignende butikk som biltema og clas Ohlsson? Er en forsterker fra Biltema god nok? I tilfelle, hvor stor bør den være da? Høytalerne mine er på 110 W rms... det er langt ifra biltema eller noe sånn dritt. hhee Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 dagens ads er vel ganske likt biltema dritten da... er ikke gode gamle lengre Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Jepp, a/d/s-forsterkerne som selges på Torshov har absolutt ingenting med "opprinnelige" a/d/s å gjøre. I beste fall har noen kjøpt rettighetene til merkenavnet, i verste fall er det "piratvare" med en kvalitet som er veldig langt unna de opprinnelige a/d/s-komponentene... EDIT: Slik ser innmaten ut i de opprinnelige a/d/s-forsterkerne, dette er en 850MX. Men kunne sannsynligvis bygd en pall med Torshov-forsterkere med bitene fra én slik... dynaBel selger billige Saga-forsterkere. 1 198,- for en 4-kanaler på 4x50 watt. Da kan du bruke alle 4 kanalene på 6x9-tommerne om de tillater det, eller 2 kanaler til 6x9-tommerne og brokoble de to siste til en sub. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg