Morgis Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Noen som har koblingsskjema eller forklaring på hva de forskjellige utgangene på original volvo storstereo er? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Her har du to bilder av koblingsskjema på Volvo Radio. Gjelder ihvertfall for SC-805 som jeg har i min bil og CR-905 som jeg hadde i den forrige. Er vel de vanligste i 850 det. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 hva er pol 10-11 og 13 fornoe? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Reostat er bryteren for å justere lysstyrken i instrumentpanelet og den skal kobles til der for å justere lysstyrken på radioen samtidig. Litt rart at det var + og - der. Sjekket i bilen min, og der er det bare + som er koblet til. I tilegg skal hastighetssignalet inn på pinne 7 på kontaktstykket med 10 pinner. Nr 13 er ACC, det vil si der det skal du få strøm når du skrur på tenningen slik at radioen går av og på med tenningen. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Reostat er bryteren for å justere lysstyrken i instrumentpanelet og den skal kobles til der for å justere lysstyrken på radioen samtidig. Litt rart at det var + og - der. Sjekket i bilen min, og der er det bare + som er koblet til. I tilegg skal hastighetssignalet inn på pinne 7 på kontaktstykket med 10 pinner. Nr 13 er ACC, det vil si der det skal du få strøm når du skrur på tenningen slik at radioen går av og på med tenningen. det er vel bare å koble 12v+ fra + ledningen til spilleren på reostaten. skal ha spilleren i en 240, så litt omkobling må til. Trenger vel heller ikke ACC. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 ska du ha spillern i en 240 er det vel bare å drite i hele reostaten å koble den på tenninga.. ikke konstant strøm, for da lyser displayet når bilen stoppes uansett. acc skal jko på samme hakket på tenninga. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 skjønner :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg