_karina_ Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 1. Har veldig trege vinduer på den nye bilen jeg har kjøpt meg. Må ta veldig hardt i for å få sveivet vinduene. Ble anbefalt å bruke silikon, men så har jeg hørt at man egentlig aldri bør bruke silikon på bilen. Hva annet evt. kan jeg bruke for at vinduene skal bli lette å sveive? 2. Plastdelene innvendig på den nye bilen er veldig grå, egentlig skal de være svarte. Har prøvd ut endel forskjellige ting som liksom skal hjelpe, men til ingen nytte. Lister og andre detaljer blir svart med en gang jeg tar det på, men så fort det har tørket er den samme gamle grå fargen tilbake - med glans! Hva kan jeg bruke for å få listene og slikt svart? Vil helst ikke bruke varmepistol. Takker for all hjelp jeg kan få! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrikken Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Spørsmålet om vinduene dine tør jeg ikke svare på! Det med de plast detaljene dine, så kan du prøve Black Again, dette skal være veldig bra. Har enda ikke fått testet det ut selv, venter å gjøre dette til helgen, da jeg har to bokser som står å venter på å bli brukt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg