espenr Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Har importert en SLK 200 kompress 2000 modell fra Tyskland. Hvordan får jeg endret kjørelyset til å skru seg på samtidig som man starter bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Jeg spurte om akkurat det samme på Star Auto på Lørenskog, og der sa dem at jeg måtte bytte selve lysbrytern for å få til dette. Denne lille plastdingsen kosta 6000 kroner. Siden dette er en autorisert Mercedes-forhandler, så er det nok mulig å finne samme brytern til halve prisen, uten MB-logo. Sjekk med Stjerneservice, om de kan skaffe...de er visst generelt ganske billig på deler. Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenr Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Glimrende med bra svar. Skal forsøke uorginalt, gjør nok samme nytten. Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 http://www.auto-trio.no kan du høre med. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
14269 Skrevet August 16, 2014 Rapporter Share Skrevet August 16, 2014 ved hjelp av 2 rele, 4 dioder og litt ledning, så ble det kjørelys på en enkel og billig måte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg