Senshi Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Hei folkens, Var ute tidlig på lørdags morgen 12.04.2008. Støtte på en gjeng med gule vester... Fikk tips i går om at jeg var havnet i avisen. Vet ikke helt hvordan... Så ingen med kamera der.... Men fikk hvertfall tak i et utklipp! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Du slurver vel med sikkerheten da, så de har photoshopa deg inn i artikkelen:P Neida:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Hehe... Sluver og slurver... Ble ikke tatt i denne kontrollen hvertfall :D Så jo folka i de gule vestene heldigvis, så jeg fikk tatt en liten omvei slik at jeg fikk "forberedt" meg på kontroll... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 For meg sier bildet at det er mer de kontrollerer. Ut ifra hvor bildet er tatt så kunne de vell like greit tatt å kontrollert det du evt skal nede på kaien der :jerkoff: Flaks at det evt bare var "sikkerhetskontroll" hehe :Devil: Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Føler meg naken uten belte på i bilen så meg klarer de ikke å ta på akkurat det der. Gikk det greit med solfilmen på rutene da? De oppdaget ikke den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Hehe... Gikk greit med solfilmen ja.... Har blitt stoppet flere ganger av onkel, og de legger aldri merke til den virker det som. Er rask med å ta ned vinduet når jeg nærmer meg kontrollen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg