Taffes Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Heisann!! Da var det endelig min tur til og begynne på en av disse grombilane:) Dette er en 77 mod 1.9,2-dørs:) For noen år siden,min første kjerre,var en 81 mod 2.0 S,4-dørs og strøken:)Er vel 7 år sia nå siden den "forsvant"ut av mitt eie:)Så var på tide med en ny en nå,mine kriterier var kun en ting,2-dørs!:=) Kjøpte denne i høst,fikk den veldig BILLIG! Begynte såvidt på den i dag,så nå er motor og kasse ute,skjermane er av,samt resten av fronten er demontert:) Under skjermane var det en del rust,men overkommelig:) Under kjerra,sånn som gulvet,er faktisk veldig bra,men kanalene må nok definitivt byttast:)Tok også en bra titt baki,og overraskende nok så var det kun ett lite hull i hjulbrønnen:) Planene med denne er ikke så altfor store,så blir fortsatt en 1.9 maskin i denne... Fikk tak i en annen en,4-dørs som var skeiv,også 1.9,og hogde denna...Kommer til og bruke motor og drivverk ifra den:) Bilder kommer:) (noen som kan hjelpe meg med dette?);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 bruk den her til bilder... pici.se - Dina bilder på nätet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg