Gjest brunerune Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Har beine røret.. En lyddemper, som ikke demper så mye akkurat. God lyd, snerrer godt når jeg gir på. Ikke sånn hull-i-potta lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 lurer på om det blir til at jeg gjør dette en dag :) lyst på litt mere lyd i kjærra ... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Ikke for å kapre tråden:-) Men jeg er mer ute etter utseende enn lyd. Så derfor er jeg ute etter noen stusser jeg kan sette på. Ser ut som det blir et problem siden disse to endene som er nå, står vel for tett for å tre på to nye større stusser? Noen innspill her? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiburner Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Ikke for å kapre tråden:-)Men jeg er mer ute etter utseende enn lyd. Så derfor er jeg ute etter noen stusser jeg kan sette på. Ser ut som det blir et problem siden disse to endene som er nå, står vel for tett for å tre på to nye større stusser? Noen innspill her? Kaprer ikke tråden min, mr. familyman! :) Er egentlig helt enig med deg. Er mer ute etter utseende, men det står jo på siden til extremecar; XtremeCar at også effekten øker litt + forbruket går litt ned? Stemmer dette, da? Kunne egentlig KUN tenke meg endestussene, men får man kjøpt dette separat, da? Har kun et enderør på min, så da blir det vel til at jeg må ha hele sluttdelen i så fall? MÅ ikke være Simons, men har hørt en del godt om de. De du har Rune, fungerer jo greit. Hvordan monterte du dette + hvilket merke har du? Takk. Siter ( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998 (x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000 (x) Opel Corsa 1.2 City 2001 (x) Honda NSR 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Kjøp stusser på Biltema og sett på f.eks... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Har supersprint, monteringen er køståm, med egne rør. Ellers følger det med oppheng og fester til A4 ved kjøp av den endepotta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg