Axis91 Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Da jeg var ute med bilen for et par dager siden, spilte jeg musikk i bilen som jeg pleier. Skrudde opp til mitt normale lyttevolum, og etter ca 20sek kom det en merkelig skurrelyd, så sluttet subbene å spille!damndamn Var i bilen i dag for å feilsøke litt. Satt på noe musikk for å teste, og det kom ingen lyd fra subbene. Jeg kjente på dem for å se om de var sprengt, noe de ikke var. Så lente jeg armen på forsterkeren, og da begynte subbene å spille igjen! Vel, i ca. 5 sek, før det kom noe skurr, og de igjen sluttet å spille. Lukta på forsterkeren, og oppdaget at det luktet svidd..:violin: Er det noen som kan ha noen formening om hva som er galt??:confused: Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Svidd forsterker høres det ut som. Bør tas ut av bilen før du trenger brasnnslukking :) Prøv å skru opp forsterker eller lever tilbake hvis du har garanti på den. Trenger ikke være alt for galt, men man vet aldri. Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Tar forsterkeren ut av bilen i morgen, og skrur den opp for å se om jeg finner ut av noe. Hvis ikke må den vel inn til fagfolk.. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Det hadde vært veldig greit hvis du hadde sagt HVILKEN forsterker, og HVA og HVORDAN det er koblet til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Det hadde vært veldig greit hvis du hadde sagt HVILKEN forsterker, og HVA og HVORDAN det er koblet til ;) Selvfølgelig..:) Forsterkeren det er snakk om er en Hifonics BX1500D. Kjører den på et par Earthquake DB15R, parallellkoblet i 2ohm. (antar det var det du mente med hva og hvordan det er koblet til:D) Slik er oppsettet. Åpnet forsterkeren i dag. Jeg er ingen elektriker, men jeg tror jeg har funnet feilen; en løs spole: Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Er det noen som vet om steder i Tønsberg-området hvor de utfører reparasjon på slike forsterkere? Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Er det noen som vet om steder i Tønsberg-området hvor de utfører reparasjon på slike forsterkere? Gule sider, tv og radioreperatør eller lignende burdte klare saken uten problemer. i alle fall hvis det bare en en løs spole. Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Gule sider, tv og radioreperatør eller lignende burdte klare saken uten problemer. i alle fall hvis det bare en en løs spole. Har tatt kontakt med Moer Radio/TV-service for å se om de vil utføre jobben. Hvis ikke, tar jeg det på Installbay Tønsberg. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Koster sikkert skjorta der, bare for å lodde litt... er det svindyrt, så vet jeg om en som sikkert kan ta det privat ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Koster sikkert skjorta der, bare for å lodde litt... er det svindyrt, så vet jeg om en som sikkert kan ta det privat ;) Nå har ikke jeg den helt store erfaringen med priser på reparasjon av forsterkere, så jeg vet ikke helt hva svindyrt vil si.. :tannløs: Tar uansett kontakt med dem i morgen for å høre. Hvis jeg synes det er helt urimelig dyrt, kan jeg kontakte deg. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg