MrAndre Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Siste tiden så har varmeapparatet gått mere og mere til H******. Staret med en høy during, minner sterkt om å feste ett kort fra en kortstokk på sykkelen. Durer så fort og konstant jeg vrir fra kaldt til varmt. men Ble varmt i starten. Nå durer det bare, men kommer ikke noe varme mere nå.. Hva kan dette være?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 vanlig feil på alle astra g/zafira a.Er varmtvannskrana di som står å slår. den er ett helvete å bytte, så du må nok inn på opel for å fikse det. Selve delen koster 300ca, men arbeidet tar VELDIG lang tid så jeg måtte ut med 5500,- på kjeller bil. Du burde ta det fort før du får lekasje, for det blir mye dyrere Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAndre Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Godt jeg begynner på jobb igjen neste uke da, jobber faktisk som klargjører på Opel. Får det nok litt billigere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piirkuz Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Hei Jeg har det samme problemet nå. :( Hvordan gikk det? ble det dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg