ames_white Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Nice golf det der :) ossen mål har du på di felgene forestten? Siter Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D http://www.e30meet.com 86 VW GOLF MK2 "Hugget" 00 VW GOLF MK4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Nice golf det der :) ossen mål har du på di felgene forestten? Det er skrevet tidligere i tråden.. Kenth: "9x16" med 215/40/16 og 205/40/16. Er ET25 på mine. Men spacet ut til ET15 bak og ET20 forran." Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Denne bilen skulle vært min :( Du skulle jo ikke selge den før 26/4 sa du jo, så jeg stressa jo som f*** for å få solgt bilen min til den dato'n. Men til ingen grunn. Du visste at jeg var interessert i Golfen din. Må si jeg ble rimelig skuffa over at du ikke ga beskjed før du solgte den. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 dårlig gjort av serlgeren ... sånne folk er kjipe =( lykke til neste gang Torak Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Denne bilen skulle vært min :( Du skulle jo ikke selge den før 26/4 sa du jo, så jeg stressa jo som f*** for å få solgt bilen min til den dato'n. Men til ingen grunn. Du visste at jeg var interessert i Golfen din.Må si jeg ble rimelig skuffa over at du ikke ga beskjed før du solgte den. Og du fikk solgt bil din i tide, eller? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suupra Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Helrå toèr :D Hva brukte du for å pusse ned bilen med? Siter VW Golf 2 88 mod 1,8 VW Golf 2 86 mod 1,8 Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Hva brukte du for å pusse ned bilen med? lurte litt på det jeg åsså :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Og du fikk solgt bil din i tide, eller? Ja, det gjorde jeg. Hvis jeg ikke hadde fått solgt den i tide så hadde jeg jo skjønt beslutningen hans. Uansett, jeg fikk ikke lov til å kjøpe bilen. Ferdig med den saken. Får bare lete videre, selv om det skal letes lenge for å finne noe liknende. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 ikke hvis man leter i tyskland ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 ikke hvis man leter i tyskland ;) Neida, sant det. Problemet da er at det blir en god del dyrere enn 40.000,- for et sånt eksemplar tror jeg. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 vet du fargekoden på lakken din? sykt hypp på en liknende farge :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fankii-T Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Hva er det med Norge og blaa??:) hehe.. Bra du ikkje lakka heilefangeren, ser bedre ut med svart texture og flares.. Men bra bil!! Min er uheldigvis blaa og har heillakerte fangre:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZaPh00 Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 ble akkurat inspirert til å legge tid og penger i 2'rn min... Thanks! =) Siter Hell yeah! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg