NickyDick Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Spottet utom Thorsov/McDonalds i Trondheim, noen som har info og flere bilder?? Så rimelig strøken ut....:smilbmw: Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Den var jo en av de penere E36ene:) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Så denne en dag jeg å. På vei mot Buvika. Pen bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Denne ligger til salgs tror jeg. Er en tråd ang denne bilen på vacn-forumet, den har vært totalskadet og rettet opp og noe andre greier jeg ikke husker i farta.. Mye debatert ihvertfall.. Men den er ganske fin da :) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg