klovnster Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 litt usikker.. har veldig lyst til å dra til molde.. hører treffa der er ganske bra.. men er ikkeno konkurranse for meg der den dagen, så vi får se :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Kunne tenkt meg å se Poloen din irl se! ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 da får vi se om jeg dukker opp da :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hvorfor kommer LIB ikke til Skien? Dere er sterkt ønsket her! Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Nå begynner det å nærme seg!! :) Er folks biler klare????? :) Og er det flere som har bestemt seg for å ta turen???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 FÅr vel stille jeg oxo da....hvis anlegget er ferdig til den tid. Men blir nok bare her i nærheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Får håpe du blir ferdig da! :) Hvor er i nærheten da?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Får håpe du blir ferdig da! :)Hvor er i nærheten da?? :) Nærheten for meg blir Rogaland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Nå begynner det å nærme seg!! :)Er folks biler klare????? :) Og er det flere som har bestemt seg for å ta turen???? har ikke fått eksakt svar ifra pioneer om jeg skal være med på hele turen enda,men siste halvdel blir jeg garantert med på.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg