thofte Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 hehe var jo en spøk da siden jeg vet han aldri går med på det ;)men hadde ikke lagt meg ned å nekta for 2000kr.. så hadde jeg hadd til jeg får spart nok til å kjøpe dyre da vel ;);) 3500,-?? ;) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 3500,-?? ;) Hvis ikke CecilieF kjøper dem så kunne dem vært interessant på familiebilen når ferie/skattepengene kommer:) Hvilke dekk står det på? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Har du noen videre planer om bilen da? Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CecilieF Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Har du noen videre planer om bilen da? Ja mye som skal gjøres :) Men må nok gjøre litt etter litt, fordi det er trangt om penger :P Men her er planene mine: -Bytte filter, mulig effektfilter -Stramme handbrekk -Skrifte bremse-skiver/klosser, de er litt svake.. -reparere bakfanger -Hellakkere og fikse en liten bulk, samt dårlig "hjemmelakkering" fra tidligere eier. -Nye speil (liker ikke m3 speilene som er satt på) -Bygge om baggasjerom, for å få alt fint å ryddig til anlegget. -Nye sommerdekk og felger -Mulig senke den litt mer -bytte lysdeksel( da det ene er glatt flate, og andre er rug). -Finne ut hvorfor fløyta ikke fungerer. -Få tak i nytt feste til sig.tenneren, da den er ødelagt. -Innstallerer neondyser -Sote alle side og bakvinduer. -Stille tenningen, da turtallet fusker. (mulig feilinnstillt) Er jo som sagt en del småting.. Men ting tar tid, og tid er penger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 stemmer det hehe :) blir sikkert bra det lykke til. legg ut masse bilder når du starter da :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg