quattro-power Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 hey :) jeg var å hentet meg en audi coupe quattro 20v her i høst:) er ei stund siden nå men. hehe hadde drivi å sett litt på coupe quattro på internett. men så dem var ganske høyt i pris for en fin en. å da jeg kom over denne i motorbørsen til 55.000 med s2 motor. måtte jeg bare ringe:D grunnen til den lave prisen var fordi han ikke hadde klart å koble opp ledningsnettet i mellom motor og "bilen" fordi han ikke hadde koblingskjemaer. så jeg reiste nedover til sandefjord dagen etter, med biltralle:) handlet bil, og reiste hjem, og ryddet plass i verkstede :) var litt redd motoren kanskje var defekt, siden jeg ikke fikk startet den eller noe når jeg var å hentet den:/ men skjønte at han typen ikke kunne ha satt ned en s2 motor i den hvis den ikke hadde vært i orden. han hadde nemlig hatt den motoren i den forrige bilen sin, men som da dessverre blei vraka:( nå er ledningsnette så å si koblet opp. bilen starter å går fint:) eneste som mangler å koble opp er kjørecomputer, noe som forhåpentlighvis blir gjort en av dem nærmeste helgene.:) det som er gjort med motoren er:KN-filter, chippet, bremset til 276hk:) etter bremsinga, så har det blitt satt på større intercooler, og 3"effektanlegg:) det som skal kjøpes inn er: -brock b1 (9x16et15) (kjøpt) - dekk 215/35R16 -evo kanalskjørt (kjøpt) -evo bakfanger -evo vinge - s2 lykter (kjøpt) - KW justerbart senkesett -svart skinninteriør - s2 instrumenter (kjøpt) - lyktsenkere (kjøpt) - b4 panser - justerbare stag fra leppe til fanger (kjøpt) - s2 emblemer (kjøpt) - alu gitter til fanger (kjøpt) her er noen bilder av bilen sånn den så ut når jeg kjøpte den. kommer snart flere bilder av åssen den står nå:) håper på noen kommentarer:) Siter golf 2 1,8cl 1991 audi s2 coupe opel omega b 2,5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Nice, kommer sikkert til å bli bra til slutt den her :D Stå på ;) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro-power Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 takk:) håper på det jeg også:) har tenkt å kjøre med den ut sommeren når den blir ferdig, også sende hele bilen på lakering til høsten:) Siter golf 2 1,8cl 1991 audi s2 coupe opel omega b 2,5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Kjørbar snart? Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro-power Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 ikke enda:/ penger som stopper prosjektet gitt:/ Siter golf 2 1,8cl 1991 audi s2 coupe opel omega b 2,5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg