Gå til innhold

Hvor få tak i hjulmuttere til kosei racing felger?

Ranger emnet

koKKin

Anbefalte innlegg

Hei har sikkert vært innom hundre steder for å finne noen spesielle hjulmuttere, men får ikke tak i noe sted. så tenkte kanskje noen her hadde noen tips!?

Bytta her om dagen til meg ett sett kosei racing felger, men siden de hadde sittet på en Accord så passet ikke mutterene på min v40. feil gjenge stigning. De er først tynne så blir dem tykkere etterhvert. Er Umbracko hode på dem og du må ha "spesial verktøy" for å få strammet dem. noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i noe sånt? kan eventuellt legge ut bilde av de gamle mutterene som ikke passer :(

Mvh.

Bjørn-Kåre Kokkin

Volvo V50 1,6D 2008

Volvo v40 1,8L 1998 (solgt)

Bmw 318is 1994 (solgt)

volvo 244 dl 1981 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, skal ikke si at jeg forstår problemet.. Hjulmuttere har vel som oftest 1.25 eller 1.50, (hvis jeg ikke husker helt feil), og det er ikke variabel stigning etc på biler..

Ser i vognliste her at 12x1.50x34 er originalt til din bil.. Dvs den mest normale størrelsen i muttere som finnes.. såå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Importøren holder i hvertfall til I Lørenskog/Rasta området. Husker ikke hva de heter da :( Kjøpte bolter der selv. Kosei kan ikke brukes med vanlig bolter da det ikke er samme type kon i setene til boltene

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har sikkert vært innom hundre steder for å finne noen spesielle hjulmuttere, men får ikke tak i noe sted. så tenkte kanskje noen her hadde noen tips!?

Bytta her om dagen til meg ett sett kosei racing felger, men siden de hadde sittet på en Accord så passet ikke mutterene på min v40. feil gjenge stigning. De er først tynne så blir dem tykkere etterhvert. Er Umbracko hode på dem og du må ha "spesial verktøy" for å få strammet dem. noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i noe sånt? kan eventuellt legge ut bilde av de gamle mutterene som ikke passer :(

Mvh.

Bjørn-Kåre Kokkin

Bilprodukter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, skal ikke si at jeg forstår problemet.. Hjulmuttere har vel som oftest 1.25 eller 1.50, (hvis jeg ikke husker helt feil), og det er ikke variabel stigning etc på biler..

Ser i vognliste her at 12x1.50x34 er originalt til din bil.. Dvs den mest normale størrelsen i muttere som finnes.. såå..

ja men ytter diameteren blir altfor stor :/ men fikk har fått tak i nå i dag så nå blir det sus ;) takk for hjelpa ! fikk forresten tak i på vianor på flisa. men ikke vianor i elverum. sier vel litt om kundeservice i elverum. på flisa tok han en telefon og de var bestilt ;)

Volvo V50 1,6D 2008

Volvo v40 1,8L 1998 (solgt)

Bmw 318is 1994 (solgt)

volvo 244 dl 1981 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider