veegard Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Huff, det er mye arbeid å bytte alle altså. Litt glad jeg ikke har quattro ;p Men ja, jeg brukte diamantskiver, de andre ryker bare. De er ganske små, men det syntes jeg bare er praktisk. Ta på full guffe og prøv deg fram :p Jeg greide å få et veldig rent kutt på min. Pensle over med en grunning etterpå, og et par lag lakk og en klarlakk, så er du good to go. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 (endret) Var på en liten helgetur. Mistenkte en del dødtid så tok med meg litt bilpleieutstyr hjemmefra. Noen legger vel merke til ny høyde på bilen, nye felger og skilt. Kanskje kjedelige felger for noen, men synes de kler bilen bra. Kanon å holde ren for de som liker bilpleie! Faceliftlykter blir montert når jeg finner en dag jeg kan ta meg tid til det. Endret Juni 28, 2009 av Bjørgvin Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 looking good :thumb de nye felgene er 18'? som sagt så trenger du faceliftlykter og kanskje meeer senk ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Jeg er uenig i at han trenger mer senk. Synes bilen ser veldig fin ut slik den er nå. Faceliftlykter hadde gjort seg da, kanskje med litt xenon. Ellers så synes jeg du kan gjøre småtteri som å fjerne viskeren bak og gjøre noe med antenna. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 hehe, har blitt litt gærn på det der området jeg :rolleyes: lang antenne liker vi :yummy: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Takker for tilbakemeldinger. Er 8x18" ja. ET35 med 225 dekk på. Som sagt, nye lykter ligger bare å venter på å bli montert. Mere senk blir det nok ikke. Synes heller ikke det er pent når hjulet begynner å forsvinne bak hjulbuen. Viskeren blir nok på bilen. Er jo oppgradert til Aerotwin:-) Så får dere huske at det er barnesete i denne bilen. Så etter lyktene er kommet på, blir det nok ikke mere utvendig modding. Da baserer jeg meg på vedlikehold. Kunne jo selvfølgelig tenkt meg fullt S4 kit, men når det originalt med litt små modder ser såpass bra ut, klarer jeg ikke å overbevise meg selv at det er verdt det. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Den ser bra ut, den! Om du skulle ha gjort noe med eksteriøret så kunne du jo kanskje ha vurdert tåkelys? Enig med å beholde viskeren bak.. ser ikke så pent ut, men det er veldig praktisk ofte.. :p Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 fin fin avant:) men som sagt, plir penere når du får på faceliftlyktene;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Om man er avhenging av viskeren bak, så vasker man ikke bilen sin ofte nok :) Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 (endret) Om man er avhenging av viskeren bak, så vasker man ikke bilen sin ofte nok :) var det jeg fant ut og :) men det er ofte vanskelig å få vaska bilen på vinterstid... og da kan den være kjekk Endret Juni 29, 2009 av pett3r Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Når jeg skal inn til byen, så må jeg forbi en vaskehall. Når jeg hadde den grå A4'en, så vasket jeg den hver dag (om jeg kjørte). Fort gjort om den er polert :) Men det er noe av det første jeg legger merke til om jeg kjører bak en Avant. Blir nesten litt paff når jeg ligger bak en avant med tonet bakrute, 0 viseker og kun ringene bak. Og om du fjerner den, så er det ikke så veldig vanskelig å sette den tilbake! Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Sesongvisker? Hehe. På om vinteren og av om sommeren? Gjøres samtidig som felgbytte. Nei, vet ikke helt. Bilvasken står det ikke på her i gården. Men av en eller annen grunn blir bakruten til avanten heftig skitten av en liten tur i drittvær. Så kjekt å kunne se hvem som ligger bak. Får ta det til vurdering. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Tok oljeskift idag. Ingen oljelampe i hele dag. Så satser på at det har løst seg litt. Sleit med bunnpluggen noen timer igår kveld. Men etter en natt på puten kom den. Den var begynt å bli rundet og ble ikke bedre. Endte opp med å slipe opp noen nye sider og banke på en mindre pipe. Da tok den. Ellers går jeg for facelift imorgen! Håper ingenting kommer i veien. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Ble skikkelig pent med nye felger og senk! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Takk for det Hans. Nå har jeg tatt "facelift kappet" og lagt på noen lag med zink. Har dere bare festet lyktene med de to skruene på toppen? Den fra siden kommer man jo ikke til, og den "tappen" på andre siden passer vel ikke heller? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg