_eSOo_ Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 den ble grise pen :) har lyst til å få lakka opp igjen min også så jeg slipper alle småtinga som er rundt om Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Oppdateringer? Fått vingen? Hva mente du forresten med at du hadde fått nye stusser for 39 kr? :S Har fått melding om at vingen og sideblinkersene er kommet ja. Er til sjøs på jobb nå. Hjem igjen mandag :-) Vingen er sendt til lakkering, så kommer nok updates neste uke! Angående stussene, så var det litt teit med strøken lakk, men med to rustholker av eksosrør. Kjøpte derfor to rustfrie rør fra biltema som jeg sklei rett over de gamle. Blir nok ikke noe permanent løsning, men duger for nå. Noen som vet hvilke type pærer jeg skal ha i de sideblinkersene? Burde vel kanskje også byttet blinklyspærene foran og... Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Legg ut noen bilder når du er ferdig da..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiburner Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Har fått melding om at vingen og sideblinkersene er kommet ja. Er til sjøs på jobb nå. Hjem igjen mandag :-) Vingen er sendt til lakkering, så kommer nok updates neste uke! Angående stussene, så var det litt teit med strøken lakk, men med to rustholker av eksosrør. Kjøpte derfor to rustfrie rør fra biltema som jeg sklei rett over de gamle. Blir nok ikke noe permanent løsning, men duger for nå. Noen som vet hvilke type pærer jeg skal ha i de sideblinkersene? Burde vel kanskje også byttet blinklyspærene foran og... Høres bra ut! :) Men ble det ikke ekstra kostnader for vingen, da den passerte tollen? :P PM meg selgeren du kjøpte fra. Hva er forresten artikkelnr på de rustfrie rørene fra Biltema? Venter spent på bilder! Siter ( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998 (x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000 (x) Opel Corsa 1.2 City 2001 (x) Honda NSR 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Venter spent jeg og!! Kan ikke si noe om passformen enda, da jeg ikke har sett den selv. Ser at selgeren står nå som "no longer registrated user".. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiburner Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Fått tatt bilder og greier nå, eller? Fornøyd? Siter ( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998 (x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000 (x) Opel Corsa 1.2 City 2001 (x) Honda NSR 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Blir montert imorgen. Så da blir det endelig bilder av passformen. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Har fått den på nå. Ble ikke hundre prosent fornøyd. Ble litt gliper på sidene. Kanskje jeg er for kresen på billige replica deler... Men blir noen bilder når jeg får av teipen som står på nå. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Er ikke helt fornøyd. Men, men. Var billig ihvertfall. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Noen som har innspill på en ting. Når jeg gasser kraftig, gjerne ved forbikjøringer har jeg problemer med at bilen trekker ut mot siden. Er ikke noe bestemt side. Kommer også ved kraftig nedbremsing. Kan jo være foringene, men bilen ble nettop EU ok. Måtte bytte to foringer. Hadde dette problemet før kontrollen og. Kan det være noe så enkelt som ubalanse i hjulene? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 kan vel være at du burde ta en 4hjuls kontroll :) hvis du har litt feil spissing så kan den bli litt ustabil... når det gjelder oppbremsing så kan vel bilen bremse litt forskjellig på hver side kansje Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u86 Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Er ikke helt fornøyd. Men, men. Var billig ihvertfall. Dette ble jo LEKKERT! Begynner kula på vindusviskeren bak å ruste, eller...? He he :P Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Jepp! Har tenkt å fjerne hele greien. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 kjøp sånn skive med mutter på baksiden sånn som jeg har gjort ... blir veldig bra disse får du hos bilxtra eller lignende Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet August 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Noen som vet om disse vil passe min bil? Tenker da på innpress. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14099183&sid=xz8radsIYlG299383&WT.svl=Bilde Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg