Bjørgvin Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 (endret) Får vel lage meg en tråd hvor jeg kan samle spørsmål jeg måtte ha. For det blir det helt sikkert:-) Litt om bilen: 96 modell som har rullet vel 144k. EU ok idag faktisk! Ser i papirene at den står registrert med orginalt sportsunderstell. Noen som vet hva det innebærer? Ting som er gjort: -Chip -Viper resirkventil -Montert sonar angeleyes (Disse er nå fjernet. kommer neppe på igjen heller) -Rs grill Planer: -Facelift lykter -Klare sideblinkers -Diskre takvinge -Montere ny magnetventil -Fikse riper -Fjerne emblemer -Har et KN filter liggende. Men her er det litt tvil enda om jeg monterer det. Endret Juni 28, 2009 av Bjørgvin Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Så ut som en veldig fin bil, utrolig kul farge!!! Tenker du på vinge/bakrutesenker burde du gå for den som er på RS4 B5, den ser veldig bra ut! :) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Ser bra ut dette! Lykke til videre :thumb Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Pent eksemplar du har der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Så ikke dum ut den :) Ang. det med sportsunderstell så er den vel senket noen mm foran og bak i forhold til orginale A4er. Rett meg hvis jeg tar feil! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Sportunderstell innebærer at den er senket originalt 15mm ca Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 s4 stabstag også samt noen forsterkede deler i forstilling :) har du noen bilder av angellights a mulig jeg kunne kjøpt de av deg ?? fin bil :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! _esso_: Lyktene er av samme type som sitter på alex sin bil. Jeg har koblet de slik at nå er det bare ringene som lyser når sitter setter på parklys. Har ellers prøvd å tette ene lykten som dugget litt. Har virket ganske bra ser det ut som. Selv om dugg kan forekomme. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 rektig rektig send meg en pm med pris du kunne tenkt deg så ser vi da veit du :) har veldig behov for nye lykter da mine har flasset invendig i reflektoren så de lyser veldig dorlig. send med et bilde eller legg ut her så jeg får se lyktene (stand på de) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Blir muligens en lakkjobb i pinsen. Skulle da gjerne fått tak i en takvinge før den tid. Så noen som vet om hvor jeg finner denne billigst mulig? Nekter å betale flere tusen kroner for den slik som flere steder skal ha. Trenger også noen innspill på en ting. Jeg har fundert på om det blir bedre helhet i fronten om jeg setter på rs netting på de tre nedre luftinntakene. Dette er ikke noen forsøk på rs4 look, men få det litt mer cleant. Hva synes folket? Esso: Har du bestemt deg for facelift eller angeleyes? Skal en tur i garasjen hvor de ligger nå. Kan få tatt noen bilder. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Jeg tror ikke det blir noe særlig pent med rs netting i original fangeren, men jeg kan jo ta feil:) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 tja send en pris på pm så kan vi se men jeg heller nok mot facelift :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Blir muligens en lakkjobb i pinsen. Skulle da gjerne fått tak i en takvinge før den tid. Så noen som vet om hvor jeg finner denne billigst mulig? Nekter å betale flere tusen kroner for den slik som flere steder skal ha.Trenger også noen innspill på en ting. Jeg har fundert på om det blir bedre helhet i fronten om jeg setter på rs netting på de tre nedre luftinntakene. Dette er ikke noen forsøk på rs4 look, men få det litt mer cleant. Hva synes folket? Esso: Har du bestemt deg for facelift eller angeleyes? Skal en tur i garasjen hvor de ligger nå. Kan få tatt noen bilder. Jeg har gjort dette nå... har ikke fått tatt noen bilder enda, men kan gjøre det i morra :) Tror det blir bra, bare jeg får inn sprederene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Tror det hadde blitt kult med rs-netting i orginal fangern jeg. Hvis det gjøres skikkelig! :) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Jeg har gjort dette nå... har ikke fått tatt noen bilder enda, men kan gjøre det i morra :) Tror det blir bra, bare jeg får inn sprederene. Det hadde vært kanon! Skal bestille noe fra NBS snart. Så mulig jeg slenger med rs gitter. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg