karljoh Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Hei, hoder på ett bilstereo proskjekt men jeg tror jeg trenger ny å bedre dynamo. Jeg skal ha ett Kinetik HC2400 batteri, link: Kinetik - High Current Car Audio Power Cells Til å drive en Lanzar OPTI6000D på 6000watt rms og en soundmagus x3000 på ca 2000watt rms. Så jeg lurte på hvor stor dynamo jeg trenger til dette, klare ikke finne noen bedre dynamoer til Mazda 323 modell 1988. Kan være at jeg bare ikke vet hvor jeg skal lett, men selv om jeg finner det så vet jeg ikke hvor stor den trenger å være. Vet dere ca størelse å hvor jeg kan finne noe som passer i bilen min? Alt av info er jeg veldig takknemelig for:) Linker: SOUNDMAGUS CAR AMPLIFIER Lanzar OPTI6000D 6000W RMS Digital Competition Mono Block Amplifier :: Car Audio Deals Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 excessive-amperage her kan du kjøpe universale dynamoer eller sende inn din egen for litt modding. dynamoer fra 200A> Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Takk for svar:) Er det dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 fins det noen i norge, eller en billigere løsning? Er det noen verksteder som gjør sånne ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 bare å sende inn en pris forespørsel det. muligens Matador her på forumet kan hjelpe deg. Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Ja jeg sende han en mail for noen dager siden, men jeg tror ikke han er her for tiden:( Men det var ikke så dyrt på excessive-amperage, men jeg kan ikke få mer enn 160ah. Men det holder kanskje:) Kosta bare 1700+frakt, det er ikke så ille det er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg