rfPolo Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by mjepson spørsmålet er bare hvordan jeg skal få heist bilen... :) ehh... klarer jo det fint med jekk.... kan jo ta ett hjørne av gangen:rolleyes: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 seriøst? føler ikke bilen her helt stabil på jekk, men men... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by mjepson seriøst? føler ikke bilen her helt stabil på jekk, men men... Bare bruk en støttebukk i tillegg og litt eventuelt ett dekk el .no under kanalen som sikkerhet.. kjipt viss den detter ned.. nei eg ville heller ikke ha gjort det med bare orginal jekken;) edit: er det ingen som har erfaring med dette senkesettet?? hørtes ganske så interessant ut.. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by mjepson seriøst? føler ikke bilen her helt stabil på jekk, men men... Ingen erfaring med det senkesettet,men bytta dempere og fjører på Corra i sommer, prinsippet er det samme. Hadde aldri satt mine bein i en støtdemper,men gud hvor mye mann lærer av å plages litt. Hadde jeg brukt hue litt, hadde monteringen vært SVÆÆÆÆRT enkel, men hue lå hjemme og jeg brukte litt tid. Egentlig ingen stor sak å sette på.... Fjørklemmer er for pingler, :-) jeg brukte ikke det, men kjempe musklene i overarmen! ;) Og hadde heller ingen problemer med å kun bruke jekk. Brukte original jekken, stod på parkeringsplassen utenfor og byttet dempere under hele nabolagets overblikk!! Bedre å legge 1500 kr mer i ett kjent merke som KW, da vet du i allefall litt om sakene, og kvaliteten bruker være bra den! Etter ett sånn bytte, går du fra å være helt grønn til nestensitte med inngående kunnskap om støtdemperens liv,fra produksjon,til død og fordervelse! Betalte 3500 kr for demperne til Corra, med fjører, forstillingskontroll hos Møller koster 1200 kr. Men heller det enn oppspiste dekk! Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Ett ord: Rustfritt! Er FK settet det? Hmm, kanskje jeg misforstod. Er settet høyde justerbart? Hvis det er det MÅ man ha rustfritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Du fixer vel dette Magnus? Ikkeno prob. Jeg og en kjenning bytta fjører og dempere på min på 1.5 time. Hadde da løftebukk og luftverktøy. Går litt fortere da ja. Har du montert sentrallåsen enda? Vanskelig? Hehe. Du må få deg nye hjul nå. Hadde en gul Polo inne hos oss i forrige uke med klin like felger. Samme størrelsen og.:rolleyes: Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Skal du ettermotere sentrallås i poloen ? Var med på dette for en mnd siden - gikk fint som bare det - gjort på et par timer... Vanskligst med dørene fremme - der må sammenkoblingen mellom org stag og servo stag bli på oppsiden av jernet i døra - altså rett under låse tappen som stikker opp av dørsiden ... ( den skules self av dørtrekket ) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Skal du bytte fjærer og dempere helt sjøl uten erfaring kan det kanskje være en ide å skaffe en verkstedhåndbok. F. eks Haynes - har de vel på Biltema... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 jeg har hayes manualen, men synes bildene er så dårlige der :) Prøvde meg på sentrallås men tok 5 min for meg å forstå at dette var en sak jeg ikke kom til å klare alene. Framdørene var jeg helt blank på hvordan jeg skulle montere. Den gamle låsen ligger jo bak masse stål og jeg visste ikke engang hva jeg skulle gjøre... Ja må nok få nye hjul da vettu, skal på med stålfelger nå til vinter uansett :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg