fyrrria Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Har forelsket meg i denne felgen, og lurer på om noen vet produsent og hvor man får tak i den eller noen lignende felger. Står jo på en konseptbil, så jeg famler vel i blinde. Men det produseres jo millioner av felger, så det må jo finnes en som ligner, eller? Link til bilde : Mgear - Manual Gear .com Autoblog For jeg vil ha slike felger til sommern Siter VW Golf V GT 07 Volvo 740 som det skal bygges banebil av(ACR her kommer jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Den ligner ju litt på en SLR felg men med noen eikere extra :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 denne form for felger er sjeldene men dem ligner veldig på SLR sine ja Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Har sett at Dekklageret i Trondheim selger denne turbin felgen. Tror de også har den på E18 Motorsenter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg