krissaa3 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Jeg kjørte i dag ca 3 mil , når jeg kom hjem luktet det "sveise" lukt av bremsene på venstre side bak (visst du står bak bilen). Jeg prøvde å se noe galt , og når jeg tok på bremseskivene trodde jeg fingeren skulle brenne. Er det noen som har noen ideer om hva dette kan være? byttet calipere for 3 måneder siden + bremse klosser. Denne lukten er bare på den ene siden bak. =( Takk på forhånd Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Henger inntil skiva. Lufte etter noe ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Audi har en tendens med at bremsan heng sæ opp, bremsan ligg innpå mens du kjøre! Kjørt med brekke på? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissaa3 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Nei , har ikke det heller.. det er det første jeg sjekker.. men mulig jeg må sjekke vayeren. Men er det mulig å henge brekket på den ene siden og ikke den andre:S? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissaa3 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Kjørte til skolen i dag og det luktet like jævelig. jeg så på skivene hadde en liten slite kant som hadde runst på seg? er det noe jeg burde bytte eventuelt? going crazy ..! Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissaa3 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Har nå fått en mekaniker til å se på dette , og det viste seg at bremseslangen var tett som ei gammal ei! så vær ops visst noen av symptomene dukker opp hos dere. Må bytte skiver og klosser .. så har bestilt brembo bremser ;) takk for svar Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg