cv1515 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Har punktert på det ene bakhjulet å når jeg skulle til å skru av hjulet så jeg at det sto en låsemutter på hvert av hjulene har kjøpt bilen for ikke så lenge siden så har ikke sett dette før nå. Låsemutteren har 8 tagger Noen her som har noen gode tips til hvordan jeg skal få av mutterene eller hvor jeg kan få kjøpt verktøy til å skru av driten med Haster !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 åssen bil er det? vis det er orginale hjul og bolter kan du mest sansynlig dra til din forhandler og bestille riktig pipe. Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 har du ikke koppen liggende i hanskerommet eller der hvor reservehjulet ligger? skal være med det.. regner med at du har passat eller lignende? mercedes har også sånne låsemutrer på nyere biler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cv1515 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 har du ikke koppen liggende i hanskerommet eller der hvor reservehjulet ligger? skal være med det.. regner med at du har passat eller lignende? mercedes har også sånne låsemutrer på nyere biler.. Er en opel calibra så låsemutterene er nok ikke orginale har ikke koppen siden det er forige eier som har montert dette Kan se om jeg kan få tatt et bilde av di å legge ut her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 aaah, da blir det nok en del vanskeligere, vil jeg tro. legg ut bilde du, kanskje noen andre har lignende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg