xanakor Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 har nå vært å kjøpt meg ny wire og ser egentlig ganske så mørkt på denne jobben. det må jo være et forferdelig prak? noen tips så jeg ikke går på en storsmell å bruker mye lengre tid enn nødvendig? mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Hvis jeg ikke husker helt feil så var gasswiren kobla til pedal omtrent på samme måte som clutchwire var kobla til pedal. Pedal<->wire tipper jeg du kommer til å slite mest med. Må nok ut med den lille hylla under rattet, og så må du forberede deg på å ligge på gulvet det nede. Ellers er jo alt bare kos :) Tipper du er ferdig på 15 min! Så kommer justeringa etterpå da, men det er ingen big deal :) Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 speedometer vaier er vell vaieren fra instrumentet til girkassa... Den tror jeg er veldig lett å bytte.. ta ut instrumentet og løsn vaieren. skru løs vaieren fra girkassen.. da er det bare å finne ut hvor den sitter i vannkassa osv og så få dratt den ut Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg