guff3n Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 skal fikse ei boble 1300... er en del rust. motoren vett jeg ikke helt om den er i stand for der var vann i motoren, jeg fikk til å snure på reim drifta men jeg måtte ta i. kan det fikses... er det bare ¨å skifte lagera? kommer bilder.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Kan jo prøve med olje nedi plugghullene. For så å snurre på veiva.. Går det ikke lettere da, må nok motoren overhales.. Er vel lurt å overhale motoren uansett, så er du ihvertfall sikker på at den holder. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Ellers har jeg en 1300 motor med AB blokk.. (høykompstempler og doble innsug)..Jeg har kjørt med den, men den ble byttet til fordel for en 1600.. Har også en delemotor til den 1300 motoren som du kan få med. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guff3n Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 jeg var å skrude av stempelene i sta å dem så helt finn ut men inni var veiva rusta... masse du skal ha for motoren da Fartstripa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg