Gå til innhold

Bilder av deres 01-!

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

http://www.a4mods.com/pics/FAQ/Appearance/001__scaled_600.jpg

 

http://uploader.ngsthings.com/files/1/s4_jmi.jpg

 

Nei det er ikke feil har jeg funnet ut men er litt usikker ennå men skal jeg ha så tror uansett jeg går for matt alu (S4) ikke krom syns det ser billi ut men alt etter som slik som din bil som er sølv hadde jeg gått for krom får å få et skille matt alu speilhus hadde ikke visst seg så igjen på din siden den er sølv å hvertfall ikke RS4 loka like speil siden det er veldi matt S4 speilhus er en mellom ting mellom krom å matt alu min bil er svart

Endret av svenkhas

Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hehe har lagt ut litt bilder som ligger på profilen min ;)

Det er bare å forsyne seg :D

kommer flere bedre bilder etterhvert, må legge på litt snadder voks først. Den siste voksen fra Autoglym er pervers bra! Koster litt, men er verdt hver krone!!

34_-55252278.jpg

 

1005.jpg

 

Har justerbare KW Inox Variant II på bilen og bakdemperene er justert max opp bak for vinterføre... Skal slippe den litt ned foran og bak sik at den ligger riktig :P

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig fornøyd med bilen jah :)

 

Skal bli herlig å kjenne hvordan drive select funker med sommerdekka

 

vurderer å kanskje kvitte meg med de orginale S-Line felgene og heller gå for Tomason TN4 19" eller noe i den dur :) tror de hadde vært rimelig sweet på bilen :) Men har hørt rykter at det er noe dårlig kvalitet på Tomason felgene :(

 

Har også sett litt på S5 felgene de er rimeligt pene dem og.

Ser de selger dem på Quattroco i 18" til ca 9k med 225, Hadde vært pene i Gunmetal finish og med 245dekk de :)

Men de har dem ikke i 19" som jeg kunne tenke meg, forresten noen som vet andre plasser en kan få tak i disse ?

 

 

Eneste litt usikker på 19" i forhold til Drive Select, siden jeg ikke fikk lagt til 19" orginale RS4 II 19" felger siden jeg valge Drive select.

 

Men de tar vel i litt... noen som vet noe om det, muligens noe med 8" på 18 og 8,5" på 19"

 

Devlish, Tomason felgene gjør seg virkelig på Audien, vi har jo samme nydelige farge på bilene våre :P

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår