bilgal86 Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Har en kompis som planlegger å fikse opp en gammel volvo 240 -87. Det som er problem på den er: Tungstartet, og når det starter går den litt ujevnt kan man si, vanskelig for å holde motoren i gang, over 2-3000 rpm fungerer den litt bedre. Også kommer det olje ut av eksosanlegget bak, spruter ut når man gir gass. Vi har bytter pakning i forgasser, et par dårlige slanger. pluggledninger. Noen som vet hva som er feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Hvilken motor er det snakk om? A/K? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 87mod 240,mener det er en K.. (Men man kan aldri være sikker) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Glemte å skrive at det var en b230k motor :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Bruker den olje da,med tanke på at det kommer ut exosn? Ventiltettningene da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Bytt motor. Når K-motorene begynner å bli dårlige er det bare å gi seg mens leken er god. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 skal aldri ha meg 240 me K :p Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg